Celý jeden rok trvalo městu Brnu, aby postavilo asi 200 metrů chodníku od nově vybudované tramvajové zastávky Technologický park k areálu studentských kolejí. Je sice pěkné, když vám zavedou šalinu blízko koleje, ale když se chcete dostat na zastávku a boty si obohatíte nánosy bahna, začnete přemýšlet, proč tu zastávku vlastně stavěli. Dnes už je tomu jinak. Nedávno byl dokončen chodník, který zastávku a areál Kolejní spojuje. Tedy skoro...
Od května 2008, kdy začaly jezdit tramvaje na Technologický park, si dopravní podník začal myslet, že studentům vyhověl s výstavbou bližší zastávky. Toho času se objevovaly zprávy jako: "Prodloužení trati přivítají hlavně studenti brněnské techniky, kteří museli po cestě na výuku nebo na koleje složitě přestupovat." Místo toho se zaplnila studentská fóra kritikou dopravního podniku a odesílaly se stížnosti do časopisu Šalina. Tím, že tramvaje začaly jezdit blíže ke kolejím, dopravní podnik omezil jízdy autobusu 53, kterým studenti na koleje jezdí. Avšak na nově vybudouvanou zastávku se bylo obtížné dostat. Cesta, které vedla po okraji pole, nebyla nic příjemného. Bahno, které studenti, kteří se po této cestě vydali, nasbírali, se roznášelo do tmvají, což se nelíbilo řidičům. Když šel člověk zpátky na kolej, měl strach, aby ho přes vrátnici s tak zablácenými botami vůbec pustili. Do dneška se jízdní řády nezměnili, co se však změnilo, je přístupová cesta.
Někomu už asi došlo, že taková situace opravdu není možná, a začal se stavět chodník. Nevím, co je obtížného na výstavbě symetrického rovného chodníku, ale stavba trvala několik měsíců. Pravda, při třech dělnících, z nichž dva jsou neustále opřeni o krumpáč, jde práce pomalu. Nakonec se jim chodník podařilo dostavět. Okolo zřejmě bude ještě strouha na vodu odtékající z pole, ale to asi až za dlouho, jestli se někomu bude chtít práci dodělat. Chodník bychom tedy měli. Neradujme se ale zbytečně, dlážděná cesta končí v polovině cesty na kolej a dále je opět bahno a hlína. Sice stojí u cesty palety s dlažebními kostkami, ale podle tempa první etapy chodníku můžeme čekat dokončení řekl bych nejdříve za půl roku.
Na straně k zastávce Technologický park jsou vybudovány schody vedoucí na silnici. Na druhé straně to ovšem asi projektanta netrápilo, a tak jsou tam jen vyhloubeny a štěrkem vysypány zářezy do svahu, aby se po něm lépe škrábalo nahoru, nemluvě o cestě dolu. Můžeme být alespoň rádi, že je hotová část chodníku. Obsazenosti autobusové linky 53 se ulevilo, protože nyní už chodí velká část studentů rovnou na tramvaj. Dokonce i za deště, což bylo dříve naprosto nereálné.